היקף השעות בתוכנית הלימודים:
40 שעות
חודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.
ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15
מפגשים: 10
על הקורס
קורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת הקשר בין לקוח לנותן השירות, חשיפה לאיכויות השירות, השוני בין סוגי הארגונים והשוני במתן השירות.
המשתלם יכיר את החשיבות המשמעותית ללקוח, את דרך הטיפול בפניות, ניתוח סוגי התלונות מחשוב בעל אפקטיביות רבה לארגון, לממונה ולהתייחסות עתידית של הלקוחות.
רציונל הקורס
לעניק למשתלמים את הכלים והטכניקות להבנת חשיבותו ומקומו של השירות לציבור ככלי דרך טיפול בפניות הציבור.
<< ימים ושעות הקורס >>
היקף השעות בתוכנית הלימודים:
40 שעות
חודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.
ימי הלימוד: ד'
בין השעות: 17:00-20:15
מפגשים: 10
<< דרכי הוראה >>
הרצאות עיוניות, תרגילים קבוצתיים ומצגות.
<< קהל יעד >>
12 שנות לימוד ומעלה.
<< עלות הקורס >> 730 ש"ח.
<< דרישות >>
הובהר לכל משתלם כי ישנה חובת נוכחות של 100% משעות הקורס.
על חיסור יינתן להיות מלווה באישור רפואי ובלבד שלא יעלה על 20% מסך כל הקורס.
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,