על הקורס
בקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין להשפיע בצורה חיובית על הסביבה שלו ולקבל יכולת מתקדמת לטיפול במצבי נחת וקושי תקשורת. תלמידי הקורס יקבלו מענה מקצועי ומעשי למצבי תקשורת ומתח שונים, ויהיו מוכנים לפעול בצורה מוצלחת ואמפתית יותר. הקורס מתקיים בסביבה תומכת ומפקחת, ועם מרצה בעל ניסיון מקצועי בשימוש בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות.
<< ימים ושעות הקורס >>
היקף השעות בתוכנית הלימודים:
40 שעות
חודשי לימוד: מאי, יוני, יולי.
ימי הלימוד: ה'
בין השעות: 17:00-20:15
מפגשים: 10
<< דרכי הוראה >>
הרצאות עיוניות, תרגילים קבוצתיים ומצגות.
<< קהל יעד >>
12 שנות לימוד ומעלה.
<< עלות הקורס >> 730 ₪.
<< דרישות >>
הובהר לכל משתלם כי ישנה חובת נוכחות של 100% משעות הקורס.
על חיסור יינתן להיות מלווה באישור רפואי ובלבד שלא יעלה על 20% מסך כל הקורס.
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,