אחרי שנות קריירה מרובות מגיע היום בו לא מגיעים לעבודה יותר ומתחילים חיים מסוג חדש. השגרה שהייתה עד כה משתנה ואותה מחליפה שגרה שונה לגמרי. הלחץ שליווה את החיים עד כה נעלם ולאט לאט מגיע השאלה איך מתמודדים עם השגרה הזאת? בקורס נלמד איך להשתלב בתוך השגרה החדשה בצורה נעימה ונינוחה.
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,