כיום לא מספיק להיות רק מרצה שמעביר חומר בתחום ההתמחות שלו. סף הריגוש עלה בעוד סף הסבלנות ירד וכדי להנחות קבוצת אנשים ולהשאיר אותם סקרנים נדרש להשתמש בטכניקות חדשות. הנחיית קבוצות איכותית היא כזאת שהתלמידים לא מעוניינים לצאת להפסקה ומתקשים לסיים את השיעור. זו היא משימתו של המרצה ולשם כך צריך להכיר את התלמיד מקרוב ולהבין מה משאיר אותו בעניינים. בקורס נלמד על מה היא קבוצה, מה היא דינמיקה קבוצתית ומה תפקידו של המנחה ואיך הוא נתפס בעיניי הקבוצה.
100 שעות, 25 מפגשים
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,