לאורך השנים תפקיד המנהל קיבל המון הגדרות שונות וכעת אנו נמצאים בעידן שאנו זקוקים למנהלים מסוג חדש. בעידן המודרני מנהל נדרש להתמודד עם סיטואציות מסוג חדש ולהיות עם יכולת התמודדות איתנה. ניהול הוא היכולת לפקח ולהוביל עובדים לצד ניתוח וקידום תהליכים ארגוניים מבלי לאבד את השליטה לרגע. יכולות אלה ניתנות לפיתוח גם למנהל בלי ניסיון וניתן להשתפר בהם באמצעות למידה מתמדת. בקורס זה נלמד טכניקות ניהול שונות, כלים מעשיים ואת היכולת לפתח זהות ניהולית.
60 שעות , 15 מפגשים
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,