בתור עובדים, מנהלים או אנשי מקצוע, לעיתים אנו נדרשים לבצע שינויים הנוגעים להתקשרות העסקית עם לקוחות או מעסיקים. קורס משא ומתן, יעזור לכם לקבל את הכלים הנחוצים כך שתדעו כיצד להגיע להסכמה בנוגע לשיפור תנאיכם בדרך היעילה והנעימה ביותר.
לא לרבים יש את היכולת לנהל דו שיח מורכב ומנוגד. רבים יכולים אף לאבד את העשתונות ברגע שמישהו אחר מנסה להוכיח לנו דעה מנוגדת לשלנו. חד משמעית, שזה לא פשוט לנהל משא ומתן מכבד לכל הצדדים, ועוד יותר לא פשוט לשכנע את האחר בצדקתנו. הנושא הזה מעסיק אותנו רבות, בעיקר בעבודה. כאנשי מקצוע אנחנו מוצאים את עצמנו במצבים בהם אנו מרגישים מחוייבים לנהל משא ומתן מול המנהלים, עובדים או לקוחות. אבל, איך לעשות זאת נכון, כך ששני הצדדים לא ייפגעו והשיח יהיה מכבד ומניב?
לכל דבר בחיינו, כדאי מאוד לגשת עם אסטרטגיה מוכנה. אם תתכננו את שיש לכם להגיד מראש, ואפילו תחשבו על האפשרויות בהן יכולות לעלות התנגדויות, חד משמעית שזה יעזור לכם להגיע יותר מוכנים אליהן כך שתהיה לכם תגובה לתגובה. בדיוק כמו שעושים עורכי דין. כאשר הם מציגים את טענותיהם בבית המשפט כאשר הם צופים מראש מה יכולים לשאול את המיוצגים שלהם, ואילו מוקשים קיימים בדרך.
לפעמים, החיים יכולים להפתיע. היכולת שלכם להתמודד בחן עם רעשי רקע כמו שיחות טלפון, צעקות במשרד, או מיליון ואחד דברים שיכולים להסיט את תשומת לב של שני הצדדים מהמשא ומתן היא קריטית. אז מה עושים? פשוט, מאלתרים! את יכולת האלתור לא מפתחים ביום, זו טכניקה מחושבת, לה כלים פרקטיים שיעזרו לכם בניהול משא ומתן. קורס זה יכשיר אתכם לאלתר בקלות, בטבעיות וברוגע.
אם תפגינו יותר מדי קשיחות במהלך המשא ומתן, יש סיכון שתתפשו על ידי הצד השני כעוינים כ "עוינים". מה שירחיק אתכם מן המטרה שלשמה התכנסתם. לכן, גמישות או יותר מדויק, היכולת להתפשר, היא בדיוק התכונה הנחוצה לכל אדם שמנהל משא ומתן. להיות ולהיתפש על יד הצד השני כגמיש אך עם זאת מי שלא מוותר על על עקרונותיו זאת לא משימה פשוטה. כי הקו מאוד עמום ביניהם.
אנחנו בפז הכשרה מקצועית, קורסים לגמול השתלמות דאגנו להביא עבורכם את אחד הקורסים הנחשקים ביותר שתוכלו להיות בהם בחייכם, קורס משא ומתן שיעניק לכם את הכלים הנחוצים להתמודדות מול כל גורם בין אם כאנשי מקצוע, כמנהלים בכירים בחברה או כעובדים.