ארגון הינו גוף המכיל כמויות אדירות של מידע בצורות שונות. כל המידע מצטבר מכל המחלקות בארגון תוך כדי העבודה היום יומית והוא מהווה בסיס נתונים לניהול השוטף. אותו מידע שמצטבר יהווה בהמשך את הכוח להגדיל ולמטב את הארגון ולשמור על בסיס עבודה יציב ומאורגן. ניהול ידע אפקטיבי הוא רכיב חשוב וקריטי בימינו. בקורס נלמד את כל הדרכים לנהל את הידע ולשלוט בו בצורה מודרנית ועכשווית.
100 שעות, 25 מפגשים
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,