קבלת החלטות הינו שריר אותו אנו מפעילים באופן יום יומי במקום העבודה. זה פוגש אותנו בכל פעולה שאנו מבצעים מול לקוחות, ספקים וקולגות. בשגרה נורמטיבית תהליך קבלת ההחלטות כנראה לא יעסיק אותנו יותר מידי אלא יקבל ביטוי כאשר נעמוד בפני מצבי לחץ לא שגרתיים. איכות קבלת ההחלטות שלנו ברגעי משבר וקונפליקטים היא יכולת שעלינו לפתח ולשכלל כל הזמן כחלק מפיתוח אישי וכחלק מפיתוח ארגוני.
40 שעות , 10 מפגשים פרונטליים
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,