
מבוא להתנהגות ארגונית
על הקורס הידע בהתנהגות ארגונית עוסק במפגש של העובדים עם הארגון ובתהליכים הארגוניים המשפיעים תפקוד הארגון ויעילותו. מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים להבנה ולניתוח
שיווק ומכירות הינם הכלים החשובים ביותר בעולם העסקים. לרוב נוצר בלבול בין שיווק ומכירות ולמעשה אלה שני נושאים שונים במהותם ובאופן בו צריך לחשוב אותם ולפעול בהם. שיווק עוסק בסיפור אותו העסק מספר ויכלול בין היתר את ערכו, מוצריו ושירותיו בעוד מכירות היא הפעולה שבה מסבירים ללקוח את הערך אותו יפיק מהשימוש במוצר. בכל מצב כל חברה או ארגון צריכים למצוא את האופן בו ישווקו וימכרו את המוצרים שלהם באופן הכי רלוונטי ואפקטיבי. בקורס ילמדו המשתלמים איך לחקור את שוק הצרכנים, מה מניע אותם ואיך ניתן לתרגם את זה לפעולות עסקיות שלבסוף יהיו רווחיות לחברה.
100 שעות , 25 מפגשים.
על הקורס הידע בהתנהגות ארגונית עוסק במפגש של העובדים עם הארגון ובתהליכים הארגוניים המשפיעים תפקוד הארגון ויעילותו. מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים להבנה ולניתוח
על הקורס הקורס מהווה פתרון להשלמת ידע מקצועי וחדשני בתחום הבינה המלאכותית ומודל שפה מתקדם דגש על הבנה מקיפה של ההיבטים התיאורטיים ויישומים מעשיים של
NLP על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי