תקשורת בין אישית
תקשורת בין אישית לכל הקורסים תאריך התחלה: 6.8.24 כמות שעות: 40 ימי שלישי בשעות 17:00-20:15 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 40 שעות אקדמיות תאריך:
מערך השירות בארגון הוא כלי חשוב בעבודה עם לקוחות ומהווה חלק גדול מהאופי הארגוני. כידוע הלקוחות הם הדלק שמניע את הארגון ולכן חשוב להשקיע בחוויית הלקוח ומצד שני בצוות המעניק את אותו השירות. שירות איכותי משאיר את הלקוחות הקיימים לאורך זמן ומקל על תהליך שימור הלקוחות. בקורס נלמד את כל מה שצריך כדי לתת שירות איכותי ולנהל בצורה מקצועית את הצוות שנותן את השירות.
40 שעות, 5 מפגשים
תקשורת בין אישית לכל הקורסים תאריך התחלה: 6.8.24 כמות שעות: 40 ימי שלישי בשעות 17:00-20:15 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 40 שעות אקדמיות תאריך:
תאריך התחלה: 31.10.24 כמות שעות: 100 ימי חמישי בשעות 8:00-15:45 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 100 שעות אקדמיות תאריך: 31.10.24 13 מפגשים
תאריך התחלה: 28.10.24 כמות שעות: 60 ימי שני בשעות 8:00-15:45 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 60 שעות אקדמיות תאריך: 28.10.24 15 מפגשים
קבלת החלטות (מזורז סוכות) תאריך התחלה: 14.10.24 כמות שעות: 40 ימי א'-ג' בשעות 8:00-15:45 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 40 שעות אקדמיות תאריך: 14.10.24