תקשורת בין אישית
תקשורת בין אישית לכל הקורסים כמות שעות: 40 ימי שלישי בשעות 17:00-20:15 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 40 שעות אקדמיות 10 מפגשים ימי שלישי
מערך השירות בארגון הוא כלי חשוב בעבודה עם לקוחות ומהווה חלק גדול מהאופי הארגוני. כידוע הלקוחות הם הדלק שמניע את הארגון ולכן חשוב להשקיע בחוויית הלקוח ומצד שני בצוות המעניק את אותו השירות. שירות איכותי משאיר את הלקוחות הקיימים לאורך זמן ומקל על תהליך שימור הלקוחות. בקורס נלמד את כל מה שצריך כדי לתת שירות איכותי ולנהל בצורה מקצועית את הצוות שנותן את השירות.
40 שעות, 5 מפגשים
תקשורת בין אישית לכל הקורסים כמות שעות: 40 ימי שלישי בשעות 17:00-20:15 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 40 שעות אקדמיות 10 מפגשים ימי שלישי
כמות שעות: 100 ימי חמישי בשעות 8:00-15:45 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 100 שעות אקדמיות 13 מפגשים ימי חמישי בין השעות: 8:00-15:45 דרכי הוראה
כמות שעות: 60 ימי שני בשעות 8:00-15:45 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 60 שעות אקדמיות 15 מפגשים ימי ב' בין השעות: 8:00-15:45 דרכי
קבלת החלטות (מזורז סוכות) כמות שעות: 40 ימי א'-ג' בשעות 8:00-15:45 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 40 שעות אקדמיות 10 מפגשים ימי א'-ג' בין