פז הכשרה מקצועית

Search

שיפור השירות וניהולו

מערך השירות בארגון הוא כלי חשוב בעבודה עם לקוחות ומהווה חלק גדול מהאופי הארגוני. כידוע הלקוחות הם הדלק שמניע את הארגון ולכן חשוב להשקיע בחוויית הלקוח ומצד שני בצוות המעניק את אותו השירות. שירות איכותי משאיר את הלקוחות הקיימים לאורך זמן ומקל על תהליך שימור הלקוחות. בקורס נלמד את כל מה שצריך כדי לתת שירות איכותי ולנהל בצורה מקצועית את הצוות שנותן את השירות.

 40 שעות, 5 מפגשים

  • מתן שירות אמין ואסרטיבי
  • היבטי שירות שונים
  • שיפור שביעות הרצון
  • דרכי התמודדות עם תלונות ומינוף לשיפור
  • מה מאפיין שירות טוב ואיכותי
  • הטמעת עקרונות השירות לעובדים ויישומן
  • שירות פנים ארגוני
  • אתיקה במתן שירות
  • שפת גוף במתן השירות

הקורס הקרוב

09.04.25

מעוניינים בהכשרה מקצועית?

השאירו פרטים ונצא לדרך

עוד קורסים הדרכות והשתלמויות

קורסים

תקשורת בין אישית

תקשורת בין אישית לכל הקורסים כמות שעות: 40 ימי שלישי בשעות 17:00-20:15 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 40 שעות אקדמיות 10 מפגשים ימי שלישי

קרא עוד »
קורס מנהלי פרויקטים
קורסים

ניהול ידע בארגונים

כמות שעות: 100 ימי חמישי בשעות 8:00-15:45 פרטי הקורס ימים ושעות הקורס >> 100 שעות אקדמיות 13 מפגשים ימי חמישי בין השעות: 8:00-15:45 דרכי הוראה

קרא עוד »

תפריט ראשי

השאירו פרטים

דילוג לתוכן