ימים ושעות הקורס >>
40 שעות אקדמיות
10 מפגשים
ימי שלישי בין השעות: 17:00-20:15
דרכי הוראה >> קהל יעד הרצאות עיוניות, תרגילים קבוצתיים ומצגות. 12 שנות לימוד ומעלה.
דרישות >> הובהר לכל משתלם כי ישנה חובת נוכחות של 100% משעות הקורס. כל חיסור יצטרך להיות מלווה בצירוף אישור רלוונטי ולא יעלה על 20% מסך כל הקורס.
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,