תדמית אישית זה הוא דבר שאנו בונים במהלך חיינו במודע ולא במודע. סוג התדמית שבנינו לעצמנו יקבע איך הסובבים שלנו יתפסו אותנו ואת הדרך בה הם מעריכים אותנו. האחריות לשיפור התדמית האישית חלה על כל אחד מחברי הארגון כולל על המנהלים. בבסיסה תדמית אישית נשענת על מודעות והערכה עצמית וקיימות מספר דרכים להתמודד עם תדמית קיימת ולזהות אותה אצל אנשים בחיינו. בקורס נלמד את טכניקות לזיהוי ושיפור התדמית האישית.
40 שעות, 10 מפגשים
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,