תקשורת ארגונית מתארת את איכות השיח ואופיו בין הדרג הניהולי לעובדים בתוך ארגון או חברה. תקשורת איכותית ובהירה מאפשרת לעובדים ולמנהלים לדון ולנהל את העבודה בצורה אפקטיבית ויוצרת שיח וניב משותף בין כל העובדים – דבר שיוצר תחושת הזדהות וחיבור עמוק יותר אל מקום העבודה. דבר נפוץ שקורה במקומות העבודה הוא שמנהלים רבים מטילים האשמות במקום לתת ביקורת בונה, דבר שיכול לגרום לתסכול עמוק של העובד ובסוף לנטישתו. בקורס נלמד על גישות שונות בתקשורת ארגונים ועל הדרכים שבהם ניתן למטב אותה. נכיר את הדרכים להפוך אותה לאפקטיבית יותר, מה גורם לחסמי תקשורת ואת הדרכים להתמודד איתם בצורה אפקטיבית.
40 שעות , 10 מפגשים
על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי שמעוניין
היקף השעות בתוכנית הלימודים:40 שעותחודש לימוד: מרץ, אפריל, מאי.ימי ד‘ בין השעות: 17:00-20:15מפגשים: 10 פרטי הקורס על הקורסקורס טיפול בפניות הציבור שם דגש על הבנת
לכל הקורסים על הקורסאתיקה בארגונים הוא אחד מהנושאים המשמשים היום ככלי לניהול אפקטיבי של הארגון, הן מן ההיבט הפילוסופי-הערכי והן מן ההיבט המעשי-ניהולי. חזון הארגון,