פז הכשרה מקצועית

חיפוש

מבוא להתנהגות ארגונית

על הקורס
הידע בהתנהגות ארגונית עוסק במפגש של העובדים עם הארגון ובתהליכים הארגוניים המשפיעים תפקוד הארגון ויעילותו.
מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים להבנה ולניתוח של אירועים מהמציאות הארגונית המורכבת של העידן הנוכחי ויעסוק בגורמים השונים המעצבים את ההתנהגות הארגונית. המשתלמים ילמדו לנתח תופעות מורכבות הן ברמת היחיד, הקבוצה והארגון כולו. בנוסף, המשתלמים ילמדו לעצב ולנהל התנהגויות עובדים כדי לצור יעילות ארגונית.

רציונל הקורס
להעניק למשתלמים ידע וכלים להבנה ולניתוח של אירועים מהמציאות הארגונית המורכבת של העידן הנוכחי בהתנהגות הארגונית.

קורס ניהול פרויקטים

<< ימים ושעות הקורס >>
היקף השעות בתוכנית הלימודים:
60 שעות
חודש לימוד: מאי, יוני.
ימי ד‘ בין השעות: 8:00-15:45
מפגשים: 8

<< דרכי הוראה >>
הרצאות עיוניות, תרגילים קבוצתיים ומצגות.

<< קהל יעד >>
12 שנות לימוד ומעלה.
<< עלות הקורס >> 960 ₪.

<< דרישות >>
הובהר לכל משתלם כי ישנה חובת נוכחות של 100% משעות הקורס.
כל חיסור יצטרך להיות מלווה בצירוף אישור רלוונטי ולא יעלה על 20% מסך כל הקורס.

> 07.05.25 | הארגון והסביבה
> 14.05.25 | המבנה הארגוני והתופעה הארגונית
> 21.05.25 | טכנולוגיה ארגונית
> 28.05.25 | מטרות ארגוניות ואמון בארגון
> 04.06.25 | סוגי ארגונים ותרבות ארגונית
> 11.06.25 | מוטיבציה בעבודה ושימור עובדים
> 18.06.25 | סמכות ושליטה
> 25.06.25 | פיתוח יצירתיות וחדשנות

הקורס הקרוב

07.05.25 - בוקר

מעוניינים בהכשרה מקצועית?

השאירו פרטים ונצא לדרך

עוד קורסים הדרכות והשתלמויות

קורסים

מבוא להתנהגות ארגונית

על הקורס הידע בהתנהגות ארגונית עוסק במפגש של העובדים עם הארגון ובתהליכים הארגוניים המשפיעים תפקוד הארגון ויעילותו. מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים להבנה ולניתוח

קרא עוד »
קורסים

בינה מלכותית

על הקורס הקורס מהווה פתרון להשלמת ידע מקצועי וחדשני בתחום הבינה המלאכותית ומודל שפה מתקדם דגש על הבנה מקיפה של ההיבטים התיאורטיים ויישומים מעשיים של

קרא עוד »
קורס ניהול פרויקטים
קורסים

ניהול זמן

על הקורסניהול זמן מאז ומתמיד היה מכשול עבור רוב האנשים ועוד יותר בעידן המודרני בו הסחות דעת הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. ניהול זמן לקוי

קרא עוד »
קורס ניהול פרויקטים
קורסים

כישורי חיים מנצחים

NLP על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי

קרא עוד »

תפריט ראשי

השאירו פרטים

דילוג לתוכן