
מבוא להתנהגות ארגונית
על הקורסהידע בהתנהגות ארגונית עוסק במפגש של העובדים עם הארגון ובתהליכים הארגוניים המשפיעים תפקוד הארגון ויעילותו.מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים להבנה ולניתוח של אירועים
מערך השירות בארגון הוא כלי חשוב בעובדה עם לקוחות ומהווה חלק גדול מהאופי הארגוני. כידוע הלקוחות הם הדלק שמניע את הארגון ולכן חשוב להשקיע בחווית הלקוח ומצד שני בצוות המעניק את אותו השירות. שירות איכותי משאיר את הלקוחות הקיימים לאורך זמן ומקל על תהליך שימור הלקוחות. בקורס נלמד את כל מה שצריך כדי לתת שירות איכותי ולנהל בצורה מקצועית את הצוות שנותן את השירות.
ימים ושעות הקורס >>
100 שעות אקדמיות
13 מפגשים
ימי ראשון בין השעות: 08:00-15:45
דרכי הוראה >> קהל יעד הרצאות עיוניות, תרגילים קבוצתיים ומצגות. 12 שנות לימוד ומעלה.
דרישות >> הובהר לכל משתלם כי ישנה חובת נוכחות של 100% משעות הקורס. כל חיסור יצטרך להיות מלווה בצירוף אישור רלוונטי ולא יעלה על 20% מסך כל הקורס.
על הקורסהידע בהתנהגות ארגונית עוסק במפגש של העובדים עם הארגון ובתהליכים הארגוניים המשפיעים תפקוד הארגון ויעילותו.מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים להבנה ולניתוח של אירועים
על הקורסהקורס מהווה פתרון להשלמת ידע מקצועי וחדשני בתחום הבינה המלאכותית ומודל שפה מתקדם דגש על הבנה מקיפה של ההיבטים התיאורטיים ויישומים מעשיים של כל
NLP על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי