פז הכשרה מקצועית

חיפוש

שיפור השירות

מערך השירות בארגון הוא כלי חשוב בעובדה עם לקוחות ומהווה חלק גדול מהאופי הארגוני. כידוע הלקוחות הם הדלק שמניע את הארגון ולכן חשוב להשקיע בחווית הלקוח ומצד שני בצוות המעניק את אותו השירות. שירות איכותי משאיר את הלקוחות הקיימים לאורך זמן ומקל על תהליך שימור הלקוחות. בקורס נלמד את כל מה שצריך כדי לתת שירות איכותי ולנהל בצורה מקצועית את הצוות שנותן את השירות.

קורס ניהול משאבי אנוש מאמר worker-giving-her-opinion-office (1)

ימים ושעות הקורס >>

100 שעות אקדמיות

13 מפגשים

ימי ראשון בין השעות: 08:00-15:45

דרכי הוראה >> קהל יעד הרצאות עיוניות, תרגילים קבוצתיים ומצגות. 12 שנות לימוד ומעלה.

דרישות >> הובהר לכל משתלם כי ישנה חובת נוכחות של 100% משעות הקורס. כל חיסור יצטרך להיות מלווה בצירוף אישור רלוונטי ולא יעלה על 20% מסך כל הקורס.

  • אמנה לאיכות השירות
  • אספקטים משפטיים במתן שירות
  • דרכים להתמודדות עם מצבי לחץ במתן שירות
  • דרכי טיפול בלקוחות
  • קודים שירותיים
  • שפת גוף במתן שירות
  • אינטראקציות שירותיות מורכבות
  • מה משפיע על שביעות רצון הלקוח
  • מאפיינים של שירות איכותי
  • גורמים מסייעים במתן שירות
  • שירות לקוחות אסרטיבי

הקורס הקרוב

07.09.2025

מעוניינים בהכשרה מקצועית?

השאירו פרטים ונצא לדרך

עוד קורסים הדרכות והשתלמויות

קורסים

מבוא להתנהגות ארגונית

על הקורסהידע בהתנהגות ארגונית עוסק במפגש של העובדים עם הארגון ובתהליכים הארגוניים המשפיעים תפקוד הארגון ויעילותו.מטרת הקורס היא להקנות ידע וכלים להבנה ולניתוח של אירועים

קרא עוד »
קורסים

בינה מלכותית

על הקורסהקורס מהווה פתרון להשלמת ידע מקצועי וחדשני בתחום הבינה המלאכותית ומודל שפה מתקדם דגש על הבנה מקיפה של ההיבטים התיאורטיים ויישומים מעשיים של כל

קרא עוד »
קורס ניהול פרויקטים
קורסים

ניהול זמן

על הקורסניהול זמן מאז ומתמיד היה מכשול עבור רוב האנשים ועוד יותר בעידן המודרני בו הסחות דעת הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. ניהול זמן לקוי

קרא עוד »
קורס ניהול פרויקטים
קורסים

כישורי חיים מנצחים

NLP על הקורסבקורס נלמדו טכניקות מתקדמות של תקשורת מוצלחת, וכיצד לזהות ולהשתמש באופן ובשפה ליצירת מענה אמפתי ויעיל לחשובים ולצרכי הלקוחות. הקורס מתאים לכל מי

קרא עוד »

תפריט ראשי

השאירו פרטים

דילוג לתוכן